Klubmøde m. Auktion.
Hej klubmedlem.
Nu har du chancen for at gøre en god handel. Vi afholder auktion over de modellastbiler + dele, som vi har fået fra Jan.
Der er mange gode ting, dog primært Wedico.🚚
Det bliver lørdag den 6. juni. Kl. 10 er der gennemsyn over effekterne og kl. 11 starter selve auktionen, som kassereren står for. Per tager imod Mobilepay.
Bagefter griller vi pølser, som vi plejer. Øl og vand købes til de normale priser.
Husk at melde afbud til formanden senest 48 timer før, hvis du ikke kan komme den dag.
Hilsen Peter